Om du var ett hav vore jag en våg

Igår var jullovets sista dag och kväll,
eftermiddagen började jag hos farmor och farfar
med mina fina kusiner och så.
Jag avslutade eftermiddagen,kvällen och natten i
hushållet Landberg/Tillerman.
Sällan har det känts så tyngdlöst med skolstart morgonen därpå.
Kanske hade det något med att somna vid 5,
försova sig till halv 9.
Kanske hade det något med sällskapet att göra,
eller Niklas Strömstedt.

Efter skolan stod jag ute och väntade på en buss som aldrig kom,
i -16 grader missar dom att skicka 16:40 bussen.
Jag dog av köld, sen återuppstod jag och
åkte hem och drack fyra koppar te till Glee.
Och så tog jag en bild som Cimon skulle gjort lol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0