show the world that something good can work, and it can work for you, and you know it will

Kajsa! Förlåt mig, men nu har jag tid för dig..
Nu ska vi se här. Anledningar till varför livet inte suger.
Nu ska jag allt dra fram mina allra bästa tips.
1. Du tar studenten om mindre(?) än 50 dagar. Hur bra kan inte det vara!
Klart du kommer sakna klassen du går i nu, inga konstigheter.
Men tänk på alla oupptäckta saker du ska utforska. Du åker ju till SPANIEN för sjutton gubbar!!
2. Spanien! Hur coolt och osugit är inte det. Du ska ju lalla omkring och lära dig en massa spanska,
som för övrigt måste var bland de hetaste språken ever. Näst efter franska!
3. Det är sommar! Hur kan det suga att värmen är här, solen skiner,
man behöver inte ha strumpbyxor i 100 den för att inte frysa rumpan av sig. Snart kan vi gå barbenta!
4. Fortsätter på tema sommar. Man kan ju grilla nu. Jag tänker grilla i princip allt som går att grilla!

-finafina Angelica Sjölander

och jag har sommarjobb,
och det här är faktiskt inte mitt liv,
det är ju bara mitt tonårsliv och vem bryr sig om det egentligen.
Jag bryr mig, jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0