Let's quit our jobs we've got better things to do

Jag sitter i betong köket,
har just druckit en och en halv treo
tillsammans med ett halvt glas vatten.
Min pokewalker sitter på min bh,
mina kläder ligger på golvet.
My darling YOU! var så himla bra och de spelade
please don't talk to me acapella för mig och Hanna.
Fint.

Igår blev jag utkastad från NH(två gånger) för att jag pratade spanska med vakterna,
när jag sen frågade vad jag gjort fel sa de först att jag var för berusad(det var jag inte, asså)
så gick jag iväg och grät som en flickbebis,
och gick tillbaka och frågade igen och så sa de att jag hade varit för otrevlig,
och att jag hade blivit ombedd att prata svenska sex gånger,
öh nä jag blev ombedd att prata engelska EN gång.
Så till vakterna på NH, jag hoppas ni sparkar i tår i trösklar,
att ni får nackspärr och får fågelbajs på er.
Skit ska skit ha, bros.

ps. jag vet att jag ser ut som en volvo. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0