You're always ashamed of what you're willing to lose

Igår for vi till stockholm,
jag körde.
Det var dags för ett kalas för min näst minsta kusin, 2 år dagen till ära.
Det blev paket och tårta, och till min förvåning fick jag julklappar.
fram mot kvällen fick jag skjuts till slussen där jag tog bussen till
Gustavsberg. Av mistag använde jag ett super gamalt SL kort
och satt som på nålar hela resan, men anlände utan böter.

Idag har jag anordnat en tjejkväll för max och hans pojkvänner.
Dom gillare, jag har planerat chickflicks och lite ben and jerrys på toppen.
Själv är jag nu hemma igen och har just tittat på one tree hill, MH!


Det här var allt jag begärde från deras tjejkväll, perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0