Till morfar

Tjolahej,
jag har under veckan skaffat mig ett jobb,
ett och ett halvt till o med.
I måndags hade jag ju min första anställnings interjuv,
och där ska jag boka in utbildning och sen börjar min
fjorton dagar långa provanställning. På det här företaget
säljer de miljövänlig el till lägenhetsboende personer!

En liten vändning i det här är ju att i måndags eftermiddag
ringde de upp från ett annat jobb jag sökt, jag gick på interjuv
i tisdags och har jobbat där tisdag,onsdag torsdag.
I torsdags gjorde jag mina första sälj FEM stycken,
och nu har min chef lärt sig mitt namn hihi.
Det jag säljer är svensk fondservice, fantastisk produkt!

Man blir väldigt trött, men sånt är livet ibland!

woho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre på mediakonsulterna du jobbar då eller?

2009-04-05 @ 09:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0