bla bla bla bla Kiss you through the phone

Så lovets andra vecka spenderade jag i spanska landet,
var väldig trivsamt, varmt, god mat och glassigt så klart.
Vi bodde i ett tre plans radhus, tre rum och kök typ minst kanske.
Och trots att vi var i spanien fick jag endast använda mina spanska kunskaper
vid två separata tillfällen, annars var alla britter och dom kunde inte spanska...
Sen var vårt flyg hem försenat, och först var det gaten längst bort som gällde,
sen byttes det till gaten längst bort från den...och där stod vi och skojade om att
behöva byta igen...och det fick vi.







Kommentarer
Postat av: max

äsch, nu vart ju större delen av texten om vårt missöde på flyplatsen, resan i stort var ju underbart bra ih :D fast nu flagnar min rygg sönder ;<

2009-06-29 @ 10:02:54
Postat av: maaaaaax

http://www.youtube.com/watch?v=SH6g-re9lGo



hihhiih, kände att den fattades i mitt meddelande, detta mästerverk! :D

2009-06-29 @ 10:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0