so now you want me to fix everything,but baby it's so much and so little time

Igår var det kramens dag, och istället fick jag ett bananskal kastat i ansiktet...men nog om det!

Jag och Bollen var idag på karate lektion nummer två.
Asiat tjejen hyser grymt agg mot oss, helt obefogat.

Kanon kul, karate får tre av fem toasts(dock verkar det som vi ska dit igen på tisdag, gosh!).

I övrigt gav bollen mig en fläskläpp idag, och jag var på ett två timmar långt
möte om studentmössor. Helt ofattbart uttröttande, men hon var
väldigt passionerad i allafall.
Ah Gunnet hade ju även sin sista FU-dag,trist.

Kommentarer
Postat av: ballen

det påminner om en polotröjs högst upp ?

2009-01-23 @ 18:36:21
Postat av: sabian

Passionerat var väl årets underdrift, herregud jag trodde att jag skulle gå åt där ett tag, helt sjukt tråkigt

2009-01-26 @ 11:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0