Jag vill att du ska se, för jag vill inte förlora dig

Det har varit en i allmänhet brutal skolvecka.
Franska prov,spansk talande, och utläsning av bok
vilket skedde 10 över 12 på natten till måndag.
Jag känner mig brutalt ofullständig måste jag säga.
Halv.
Mina vänskaper bryts av, en efter en.
Och det känns som det saknas stora delar av mitt hjärta,
inte fysiskt det vill säga,
mer som att personer, och andra alternativa ting saknas.
Det sägs att det härdar,
jag tror det bryter ner.



Bilderna visar att jag suddat min vägg,
för första gången på cirka 1 år och en massa månader.
Allt betydelsefullt hade stått mer än ett år.
Jag har svårt att släppa saker.

Kommentarer
Postat av: Kersti

Ett steg i rätt riktning?

Jag anser inte vår vänskap vara bruten. Saknar dig här i knasiga landet

2008-10-11 @ 22:43:12
URL: http://kerst.blogg.se/
Postat av: kajsa svarar

klart du inte anser det för det är den ju inte

2008-10-12 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0