I'm inlove with the world today

Aaah himla bra dag!
Himlen var så ballt blå och sånt.
Igår var jag i stockholm,
en tårfylld dag å min guds vägnar.
Dagar när han skrattar så han gråter
är dom jag gillar bäst!
Idag har jag känt mig så himla rolig,
tack vare lilla matilda i ettan.
ah, det är fint.
världen är så himla färgglad på hösten.
och eftersom jag ser färger betyder det att jag
har en normal halt serotonin,
en signalsubstans eller "transmittor" i kroppen som handlar om
livsvilja och glädje, och gör så man ser färger typ!
Med det vill jag säga att jag är förberedd för NK provet
som morgondagen bjuder på. Och dessutom
flyttar det ju in en spanjor in i mitt rum imorn,
hon heter Nuria.

Hasta Luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0