This is bigger than the mountains in the north of spain

Kalafroodle!
Gårdagen bjöd på en ytterst blöt tillställning med spanjorer,
hos Emelie. Blöt i form av regn, saliv och kiss typ.
Flera spanjorer sa till mig att jag är bäst.
Andra spanjorer sa att jag dansade fel.
Men dom kan inte dansa, es verdad!
Vi sov på massa olika ställen, jag och Landberg.
Badrums golvet är på top 10.
Sängen vet jag inte, men jag låg och kramade en spanskstjärt
eller "culo" ett bra tag! Den saken är klar.
Idag lagade jag och Iceaboll bacon och äggröra till frulle.
Tack vare 7ans hemkunskaps lärare mrs. Meynert
var resultatet slemmigt men mättande!

Extremt lång dag faktist. Kala.

Kommentarer
Postat av: hanna

kala

2008-10-19 @ 21:32:40
URL: http://goodmorningscarecrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0