Det började kännas länge sen igår det är så det går med tid och vackra ömma sår

Så igår spenderade jag en blöt dag
med min bättre hälft!
Jag hoppas han inte mår dåligt idag,
även om risken är ganska stor möjlighet att han gör det.
Blöt, så här var det. Det stod bowling på schemat,
vi åker mot sickla
"Hmmm", tänker sexgud,"vi kan ju gå av här, det är ju nära".
Så vi går av vid nacka forum, i spöregn.
Efter lite stilla stående dividerande om var vi ska, promenerar vi.
I 45 minuter traskar vi omkring i spöregnet,
innan vi ger upp och tar bussen.
Historien får ett lyckligt slut och vi var bara 10 min sena!
Och efteråt blev det luddag/munch på BK!

Allt som allt var det en himla uuuuunderbar och regnig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0