If I had just one chance I'd buy romance

Lördags kvällens eskapader,
Hanna, Bollen och Jag tog en fika på elsas
och tittade på en massa band vissa okej andra mindre okej.
Viktigast såklart Erik Hassle, aka Erikassler
fluffig karl om man ser det hår mässigt.
Träffade även på några herrar från yttre delar
av staden som aldrig tidigare hört talas om sarkasm.
Jag har aldrig tidigare tänkt på hur sarkastisk jag är,
förns igår kväll, känns rätt okej kanske dock borde lära
mig prata utan sarkasm, men det är ju bara en liten tanke
så liten att den får plats mellan tårna när dom sitter ihop.



Mh mh mh bestorp boys, me like!

Erik Hassle.

Kommentarer
Postat av: Emil

Jo men på tal om sarkasm,

Vad härligt att du fick så bra bilder på oss "Bestorp boys". Och så bra att du lade ut dem på bloggen också. En eloge ska du ha.



Men banden var i alla fall bra.

2008-11-23 @ 23:38:25
URL: http://emilx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0