you're gonna take the world by storm and isnt that hard

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

jag är verkligen exalterad för imorn!
det kommer bli kul att äntligen få användning för min nyfunna talang av burkina faso dialekt!
dessutom ser ja framemot gruppbilden när alla är ombytta.
ja ser fram emot debatt.
jag ser framemot att se om ja ä mest utklädd.
jag ser framemot alla hjärtans dag som inte har nån betydelse för mej.
jag ser framemot dagen jag inte är dum och spenderar 55 kronor på naturgodis.
jag ser framemot att låta andra måla mej svart.

jag målade just min hand svart med vatten färg. det var snygget själv.

SANTI

Kommentarer
Postat av: sabina

jg älskar den här dagen!

2008-02-14 @ 17:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0