when the moon fell inlove with the sun

jag tror inte jag har några klagomål på igår!image31
det spö regnade, det var kallt..MEN!
med rätt sällskap överlever man dessa
situationer med ett leende på läpparna!
och med ett par redbull i kroppen blir
det ju faktist ännu bättre!
scandic hässelbacken är den
ultimata toaletten för köare till tyrol!
dock får nog ingen mer gå dit längre med tanke
på mängden av gånger vi besökte den igår! thihi

jag hade olika kö-kamrater för olika tider. rätt spännande:
morgon:                                                                            
kersti och ebba                

middag:
emma och sanna                 

kväll:
fillipper, bea och franko och hans crew

jag bea och fillipper var på aquaria och FICK paraplyer efter vi hade varit i regnrkogen och kloakerna!

kid down var väldigt ultimat uppskattade av min musiksmak!
från och med nu litar vi lite på min halva när det gäller musik.
paniken var definitivt inte på london nivå! men ändå väldigt SUVERÄNT!
jag njöt av att nine in the afternoon typ var
först för det är typ den bästa intro låten.

lysande dag och jag har nu mera ett gult paraply!

SANTI



Kommentarer
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Schyssta bakgrundsbilder på www.bakgrundsbasen.com

Ladda upp dina bilder enkelt på www.uppmedbilden.com

Det senaste skvallret på www.kandisskvaller.com

2008-02-27 @ 17:04:48
URL: http://www.bakgrundsbasen.com
Postat av: bea

asså det var ju fan gött på riktigt!!! schaalalalal!

2008-02-27 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0