wake me when you change your mind!

måndagmåndagmåndag.
de gillar vi inte..
fast de ä ju sista måndagen innan lovet, de ä ju chillerille.
dagen spenderades som skoldagar spenderas= med coola gänget
alltid lika trevligt.image29
vänta på bussen med hannelipanna, vi var smått förföljda av en
läskig gubbe i ett fönster
vilket självklart var brutalt läskigt.

förutom det har dagen varit väldigt mysig. jag gillar skolan.
jag gör ju inget skolarbete så den ä chill.

idag har ja även sänt i väg en överaskning till min andra halva.
jag hoppas brutalt mycket att de kommer fram.
för de vore väldigt coolio!

GRATTIS SABINA vuxna människa!

SANTI

Kommentarer
Postat av: sabbe

tack kajsis!

2008-02-13 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0