tänk om ja skulle

men tjena vilken natt vill jag börja med att säga.
och även inleda med hur uppskattade bäckström syskonen är.
och nu går vi vidare till min hårda natt.
det låter kanske snuskit som hanna uttryckte de, men det är allt annat.

skulle ta 2305 tåget hem från stockholm, vi börjar med en timme försenat.
då kände ja shit ja kommer missa sista bussen.
tre timmar senare hade tåget fortfarande inte gått.
och då va de kallt också! tjena mittbena va kallt de va!
ja hade på mej 2 hoodies och min jacka som täcke hade ja en tshirt.
kvart i 5 höll ja på att dö av kyla o allt sånt,
så kände jag att sexgud borde ha varit där för då hade
ja äääääägt på arga leken.
7 timmar försent, då blev de äntligen varmt! då lyckades ja sova lite.
1 timme senare "tåget är nu officiellt inställt".
spännande, ja skulle kommit hem 20 över 1 i natt, men ja kom till linköping 10..

där var min hårda natt.
trevligt dock med denna kväll var telefon samtalen innan batteriet dog. yepo

SANTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0