shake it like a snowglobe

för att dra fram sanningen är hela jag lite upp och ner.
eller som ja hade sagt om jag var amerikan lite "all over the place".

den här veckan har lite slagit mej itu,
jag behöver verkligen lovimage30
och eftersom ja kommer garanterat vara isolerad från omvärlden
tror jag jag hinner samla ihop bitarna av mej själv ja just nu känner
att ja har tappat på vägen hit.
typ som hans o greta fast dom hade ju typ brödbitar att hitta...

men ja ska berätta en hemlighet thihi
jag överlever. jag har ju idag fått min nödlandnings plats för att uttrycka det så
och förstunden känns det som den kommer behövas
lite ett par dagar.

SANTI

Kommentarer
Postat av: Hanna

det blir bra med tiden kajsabajsa
skönt att du hittat en plats att nödlanda på
det behöver vi alla minsann!
puss och klapp på näsan

2008-02-15 @ 22:21:00
URL: http://goodmorningscarecrow.blogg.se
Postat av: sabina

hoppas det känns bättre snart kajsis.
Det kan vara bra med ett lov ibland, en liten paus så där.
Och du kan få ligga i min hand om du vill, så kanske du blir lite gladare :)

2008-02-16 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0