shadows are whats left of all the noice

tjollahopp detta blir ett ytterst värt blogg inlägg.
för att återspela mitt senaste telefon samtal med min
lilla farmor som jag hade nyss:

farmor: har du packat nu då?
kajsabajsa: nej det har ja minsann inte, ja funderar på att springa runt naken, de vore ju roligt för dom andra.
farmor: haha ja kajsa du är nog född för att glädja andra. du gör allt lite annorlunda och lite roligare.

det värmde.

imorn åker jag till sälen ska bli myselyse trots knäskadan.
men de finns en möjlighet att mina föräldrar låter mej åka hem på torsdag, vilket jag hoppas en gnutta.

SANTI

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe naw på din farmor, hon har nog en poäng tror jag! :)
lite naw på din mamma som säger naw också
ett till naw vill jag ge till björn gustavsson som jag började skratta brutalt åt nyss
puss på dej kajsa

2008-02-16 @ 21:22:25
URL: http://goodmorningscarecrow.blogg.se
Postat av: Calle

haha, det var roligt. XD Din farmor e smart..
åh jag vill också åka skidor! har aldrig varit i sälen..:P hare bra o lycka till me knät :P skicka ett sms när du e där :P

2008-02-18 @ 19:47:04
URL: http://www.myspace.com/calledrums

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0