QUE TE PASA

idag va en väldigt mysig dag.
åkte med min kära klass till huvudstaden.

bandleken på bussen va ju väldigt underhållande.
kul när de gick från 4 personer till typ 12.

sen efter massa museum bar det av in till storstan.
kläd affärer va grejen denna dag.
personligen köpte jag ett par jeans för 100 spänn
som blev mer än godkända av min lilla mamma.
sprang på emma helt oväntat. de va lite kul.
efter att ha blivit borttappad av popcornen vart ja hittad av sexguden.
mycket kärt återseende av min andra halva måste ja säga.
så länge sen vi sågs sist.
sen följde han mej till bussen och efter det bar det av hem till linken!

kvällen innehöll flytt av annas saker.
personligen känner ja att hon behöver komma bort från äcklena hon bor med.
stackars min lilla flicka<3

nu är ja lite sjuk och ska vila upp mej till imorn
då bussen går 8:10 tillbaka till stockholm.

krya på mej och min andra halva god damnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0