PRETTY AS A CARCRASH!

ibland facineras ja av mej själv.
andra gången i år har ja missat sista transporten hem.
fast den här gången va ju faktist mer allvarlig
än nyårs afton.
jag är väldigt glad att min lilla far var i stockholm och lät mej bo på hans hotell!
väldigt fint hotel förövrigt.

går kvällen va de mest mysiga på nåra dar.
jimmy va ytterst trevliga att se på live.
hade ju inte helfel sällskap heller
större delen av bäckis familjen var ju där.
min andra halva höll bort trycket.
den kvällen gjorde att sexguden höjdes lite i mina ögon. vad de nu betyder.
synd att ja sjönk i hans god damnit! thihi
myspys på den kvällen altså.

Kommentarer
Postat av: Allahverdi

Ouiiiiiiii!!!!!!

2008-02-08 @ 21:36:25
URL: http://themomentoftruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0