most of all its built to last

hej och välkommen till kajsas och bajsas uppdatering.
en snökoja, några barnsånger och lite tangerin senare och pusselbitarna bara faller på plats.

jag har insett att en av mina få talanger är att bygga snökoja. man kan sitta upp i min!
tjena mittbena säger vi liksom, pappa jag och albi n gör varsinn och min är ju garanterat den som ä bäst.
hands down liksom.

min andra dag i backen utan att åka skidor igår vart braveheart gjord, men idag hittades internet.
istället för ja har en jätte snäll storebror som svensk pop sagt, så har jag en jätte snäll morbror.
som delar med sig av dator till mej.

kanske blir hemfärd innan lördag, då kanske gösta har anlänt, jag ser framemot att presentera honom.

SANTI

Kommentarer
Postat av: Hanna

du verkar ha det mysebyse kajsa, jag kan minsann inte bygga snökojor! fast det kanske mest beror på att det inte finns någon snö här..kanske.
i alla fall så kan inte jag göra mitt matteprov på tisdag för då ska jag få min undertandställning. tror jag. yehes! puss

2008-02-20 @ 20:51:31
URL: http://goodmorningscarecrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0