Just want to be a footnote in someones happiness

Idag har jag känt av helgens eskapader mer än någonsin, men det är okej
eftersom jullovet inleds på torsdag förmiddag. Något som även hänt idag
är att jag och ballen bowlade 2 timmar.En av serierna lyckades jag få 18 poäng
totalt. Personligt rekord.
Ikväll har familijen Svärd bakat peppar kakor och lyssnat på julmusik.
Stereon vet vad jag behöver då, minnen av borttappade vänner spelas upp
och den hakar upp sig. Det blev fina kakor i allafall.
Jag åt till allas besvikelse ingen deg.






Kommentarer
Postat av: Therese

förstod inte riktigt din kommentar, men tack för den iallafall.. köööööttflöjt

2008-12-16 @ 18:07:40
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0