I want to scream "I love you" from the top of my lungs, but I'm afraid someone else will hear me

Igår hade jag studiedag, så jag vaknade sent.
Åt frukost till Clerks 2, stickade och samlade mig.
1500 gick nämligen mitt tåg mot huvudstaden.
Där jag möttes av tre berusade och berusande män.
Dom slogs och kramades simultant.

Vi gick en lekfull afton till mötes, som för min del
inte slutade eftersom det var omöjligt att somna
då vid 5 när vi skulle försöka. Så den nerspydda soffan
blev min kamrat, det luktade inte gott och det var blött.
Vi såg på Dumpad 3 gånger. Rekord.

Nu är jag dock hemma igen, och folie för två är uppe
på Fall out boys myspace. Det känns inte så magiskt
som förra gången, men det är rätt fint.







Detox to retox som man säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0