You pray for rain, I pray for blindness

Så i onsdags färdades jag med X2000 till stockholm,
för att visa mig modig hade jag bestämt med min kära
morbror att jag skulle sova där, och nog var det värt det!
Väl när jag kom dit blev jag bjuden på kladdkaka,
med glass för den delen!
Party,

torsdag väcktes jag tidigt av min lilla kusin,
och hade bestämt träff med min sexgudligaste halva
klockan 13 vid st eriksplan.
Dagen fortskred utan att vi hade funnit något att göra,
men efter lite tjatande om det kom vi fram till att vi
skulle utforska vår kulturella sida, och leka på
cosmonova och naturhistoriska museet!
Så vi spenderade vår resterande dag där,
verkligen ballast där!
Dagen innehöll lite för mycket prat om Johan
och hans nättröja och koppel,lite snuskigt!
Och vi har aldrig sprungit som på kvällen när det handlade
om att hinna till tåg, men han är lysande den där sexgud
så vi hann!

I samma veva som den brillianta dagen, lyckades natten bli lysande som solen.
Hannis min Pannis ringde, inte vid sina sinnens fulla bruk.
Men det var ett klockrent samtal, som gav min ryggrad glädje!
Hon är allt bra toppen den där Hanna.



Dessutom vill jag önska min gode far
grattis på bemärkelsedagen,
han fyller väll nånting runt 23 om man
frågar, så jag frågar inte utan säger
grattis!

Kommentarer
Postat av: Hanna

du kan vara toppen kajsis :)

2008-08-10 @ 16:25:48
URL: http://goodmorningscarecrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0