Hela livet har jag väntat på livet






Nu kommer informationen om min hemkomst,
från dalarna. Där jag har befunnit mig sedan onsdagen.
Där har mitt strålnings beroende spelat upp,
och jag fick min far att åka 9 km för att jag skulle
få leka med internet i 10 min.
Mest har vi badat, jag har inte fiskat något,
jag överlämnade den sysslan till de som kan!
Jag lyckades komma hem med sammanlagt
NOLL myggbett, trots att jag var den enda som
satt utan myggmedel och i korta shorts på kvällarna!
Dom andra klarade sig inte alls lika lysande!
Nu har jag en tofs på ena sidan mitt huvud,
som tjejen i napoleon dynamite, det är ballt,
för det sa sexgud!
Jag körde från dalarna till örebro,
det var ståtligt.

god kväll












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0