Du hoppas allt ska bli så lyckligt och så lätt


Ljuset börjar närma sig mörker,
och här sitter jag i skenet av min
bords lampa i klädd min nya svensk pop-tröja!
Aaaah den är stilig,från framsidan sett en vanlig vit t shirt,
men baksidan är prydd med bokstäverna
som bokstaverar "SVENSK POP CREW".
Och min vän Sexgud har en likadan prydandes
hans kropp dagen till ära!
Igår var vi nämligen och njöt av svensk pops toner
i mjölby. Det var toppen, vi avslutade allt med att skutta
där ifrån sjungandes på "sista sommaren".
Ah det var härligt,jag tror tillomed att jag vill utnämna det
till "BÄSTA DAGEN 2008", hitills det vill säga!

Tiptop,
over and out
-Konstiga Kajsa
(epiteten på initiativ av dom små ettorna,den har en fin klang!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0