Vi vet båda att jag är för ung

Födelsedagen fortsatte vara lysande när dagen anlände.
Jag väcktes av familjen med paket och frukost på sängen,
nån gång runt 12 och efter det kom det släkt
både här och där ifrån.
Så nu har jag fler ägodelar än någonsin förr!
Plus att jag nu ligger lika med holmstenarna i antal husdjur,
det nya tillskottet till familjen är vandrandepinnen,Jöns.
Han är 2 veckor gammal, och jag vill faktist inte röra honom.
Förutom Jöns har jag fått en massa kläder som jag köpt själv,
och ett par väskor.Och så vidare!

Trots alla grattis önskningar, och dom 6 gångerna det sjöngs för mig.
Fick jag min favorit grattis hälsning redan i natt:
"GRATTIS HÄRLIGT SKÖNA GUD! <3 skulle ju vilja göra det mer storartat.. men eh, uh... fast jag tycker mest att budskapet att du är ball och jag bryr mig om dig ska komma fram"
Den tog där den skulle liksom!
Jag är även min farmor och farfars färgglada, tänkande 17 åring,
och jag har ett örhänge som ser ut som en knapp!
Man blir ju bara 17 en gång i livet!


JÖNS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0