you've always been, alittle too far for me to reach

dagen var en vacker vårdag.
dagen det var 16 år sen lars kom till världen.
gratulerar min mandelkubb älskande vän!

i övrigt var det en lång dag,
vi hade leon i engelskan, och gudars hans dialekt
fick mej att smälta och längta som tusan efter dean och miki.
tur att det inte är allt för långt till maj!

efter bilden promenerade vi till elsas,
blev en snabb fika, innan vi tog oss en gång marsch
mot la casa de anna, det var härligt där.
pojkarnas fötter luktade verkligen inte som sommar ängar,
men i det stora hela var det nog en group effort av alla
till lägenhetens odör!

sen har jag längtat för glatta livet till helgen.
fredag och lördag är nog det jag ser fram emot mest i världen
just nu, och då ska ja ändå fördriva min tid på spa på torsdag först!

det blir niiiiiiiiiica!


Kommentarer
Postat av: isabella

håller med om leons dialekt.
så himla mysig.

2008-04-16 @ 11:49:13
Postat av: nanneli

oh la la my biatcho

2008-04-16 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0