you don't have to get naked to make friends

jag funderar på o gå o lägga mej nu och sova bort min förkylning till kvällen.
för ja är rätt säker på att det funkar så!

just nu är jag sur, lite så här astor kvarts sur,
för att vissa behandlar mej som om ja rent artistiskt sett
skulle dö.
och det kan ju bli lite tröttsamt i längden.

idag kan jag informera om att fjärde säsongen av beverly hills
släpptes på dvd, den kommer nog införskaffas en dag såsmåning om.

idag har jag saknat lars så mycke att jag har sagt hennes namn
när ja mena nån annans, det var ju lite underligt!

jag känner just i denna stund att always be- jimmy eat world, är en väldans bra låt.
jag kommer inte ihåg vad det var för text rad det var som drog in mej,
men jag känner att den är passande har ja för mej.

SANTI

Kommentarer
Postat av: Larsa

men whie. det har nog vart nån sån här telepatisk grej. du säger mitt namn och jag går runt å säger alla dina yttryck.. du vet dom hära "naw", å de där jätteutdragna stönet XD AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH XD
hallå. om 1 vecka ;)

2008-04-10 @ 23:34:37
Postat av: larsa igen, loverboy

och så hära, bara så du vert så tycker jag att det inte är så bra att du är förkyld. tänk på växthuseffekten

2008-04-10 @ 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0