we're all together just taken apart

okej förra inlägget kom ju verkligen från ingenstans.
så det känns som roliga saker behöver ditrubieras!

veckans citat:
"åh ta mej på brösten och kalla mej mamma"taha

jag har funnit min själsfrände eller vad min mamma sa att han hade sagt om mej,
i min lille brors hockey lags materialare som var en klipsk filur!

har införskaffat större delen av födelsedags presenterna. har dock 1 och en halv kvar
att köpa.

jag är sjukt pepp på helgen, jag ska till o med ha med mej TVÅ kameror,
ni förstår ni förstår! AAAAAAAH!

och jag har köpt hår mousse för det tyckte jag var passande och roligt må ja säga!

tjillamonkanstånkan


Kommentarer
Postat av: Nanna Panna

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

2008-04-13 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0