två födelsedagar och en konsert




så ja mötte en himelsk helg.
fredag:
jag hittade fredrik som var på våningen med caféerna.
vi gick till kungsholmen och satt på en bänk i solen.
sen åkte vi till orminge där sanna tog min hand och
ledde mej till emma, som fyllde 16.
efter att ha vunnit på buzz the flaflafla quiz
några gånger följde dom mej till bussen mot gurra.
där sen gick jag SJÄLV mot la casa de los bäckisar.
där firades födelsedag nummer 2. lars fick sina presenter,
härligt!
sen hyrde vi en dålig film och hade film kväll med hela familjen.
lördag:
vi vaknade vid halv 9 och åkte till nalen, där vi trängde oss
bara för att vi är så söta.
efter det var dagen fylld av saliv,mer saliv och lite mer saliv.
och för att variera innehöll den även indirekt och direkt slickning.
sen blev det kväll och det blev en smärre repris på jimmy eat world.
sexgudarna var nog blötast, och min halva hade fluff hår!
sen efter konserten knalla vi runt i stockholm innan vi åkte hem och sov.
söndag:
lars följde mej till slussen, där träffa ja fredrik o
han vinkade av mej.
sen kom ja hem o va hemma en timme innan det blev isshow!
wiiiie så att säga.

härligthärligt men farligtfarligt!

Kommentarer
Postat av: Max

..ganska vanligt, men ooooförklarligt!

2008-04-20 @ 20:11:44
URL: http://enlitenpojkeutanliv.blogg.se/
Postat av: Max

har jag ju redan försökt med ju!

2008-04-20 @ 22:05:20
URL: http://enlitenpojkeutanliv.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Max AKA Sexgud på ena bilden? rawr!

2008-04-27 @ 18:37:40
URL: http://deathmetalmonkeyfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0