the boys are too refined

idag har varit en tröttsam dag.
jag tror jag hatar fransoser, man tror dom ska va så himla roliga
med sina snurriga mustacher och baugetter, men icke sa nicke!
dom bara knallar runt där med sina stora öron och unibrows!

det blev sen eftermiddag och jag var trött som en sengångare i guatemala!
jo men visst det kunde ju va värre, eftersom allt förbättrades
när det blev fikabika på elsas med popparna.
jag har hört att det ansågs som pinsamma tystnader,
men personligen hade jag kul!

jag längtar till 18 april och helgen som följer därefter,
blir nog att införskaffa ett nytt stockholms busskort
så man kan ta sig runt.
jo men jag saknar vissa smaker, röster och dylikt som endast stockholm har att erbjuda!

idag har ja inlett födelsedags present funderandet, och kommit en bit på vägen må ja säga,
får se om det går som jag vill helt enkelt!

SANTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0