love me, feel you, carry you...higher

idag tog jag och pannis oss en tur till norrköping.
först ville den fula tanten på tåget att ja skulle böta 400
eftersom ja inte betala
men hon lät mej gå med 25 kronors böter, som ja lovar att hon tog själv!

väl i norrköping gick vi till vaxkupan, och pannis köpte present till
broder daniel landberg.
sen köpte vi vindruvor, cider och mumsmums och satte oss vid vattnet och va coola.
hon är ju för toppen den där hanna altså!

snarast måste jag ta tag i födelsedagspresent köp till vissa ultimat viktiga människor i mitt liv.
3 stycken till o med, bliver väll staden imorgon efter skolan.

förövrigt pirrar det misstänksamt i mina fingrar,
jag har en viss aning till vad det handlar om...

SANTI

Kommentarer
Postat av: lalala

hallå.. du ska ju inte stoppa heroinsprutan i fingrarna heller!! uuuuuuh, hur många gånger måste jag säga åt dig att dom aldrig kollar NÄSAN!!!
näsan eller stortån,näsan eller stortån. upprepa nu högt för dig själv. Näsan eller Stortån

2008-04-08 @ 18:32:43
Postat av: hanna

ah, naw kajsis
du är inte så dålig du heller minsann!
det var en mysig dag :)

2008-04-08 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0