if i had my own world i'd show you the love that's inside it

idag var vi på dansarnas tema redovisning.
vissa av dom beundrar jag sjukt mycket,
andra undrar jag om dom har gjort sitt livs
största misstag med att välja den linjen!

igår kom min familj på den brillianta iden att vi
kanske skulle ta o ta en liten kryssning i helgen.
så på lördag eftermiddag åker vi och kommer
hem på söndag eftermiddag typ.
trevligt trevligt.

nu har jag hållt på med religionen i typ en halv timme.
jag kommer inte bli klar till imorn kan vi dra som slutsats av detta!

förövrigt var idag första gången nånsin jag fick en
komplimang för min näsa. kan anses som underligt,
men sjukt underhållande!

menmen schploink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0