i know you do it for pleasure

helgen lockar mina tankar att vandra iväg från allt det är menat att ja ska tänka på.
jag fastnar på smaker som frestar, och nya känslor.
jag blir insvept i minnen och personer som är viktigare än nånsin.
som jag saknar fågel fisk och tillomed mittimellan!
jag har laddat mina kameror redan, och tillomed börjat packa,
där snackar vi woooopwooooop!
en kamera till fredag och lördag dag,
sen en kamera till lördag kväll och tiden därefter!

nu börjar jag bli trött,
det vet jag för jag fryser om tårna!
imorn fyller min mormor år och då ska vi på spa!
min mormor, min mamma o så ja!
inget pascal imorn altså, vilket är lika bra, för jag har inte råd tjalalala

mot oändligheten och vidare!
jag hatar HV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0