i bring the fire, you bring the water

nu är jag tillbaka,
efter en natt på en båt, i en hytt som låg i den
mest troligt roligaste korridoren i världen.
aaaaah jag älskar fulla, desperata göteborgare haha.
plus att jag var tillåten att tillfredställa mitt spelberoende måttligt!

efter hemkomsten kom karolina och ofelia hit o kollade på
one tree hill med mej, det var mysigt.
dom spelade band of horses, vilket höjde stämningen.

men nu är jag ledsen.
uppriktigt ledsen.
vilket är rätt dumt och sånt haha
men ja känner mej tom, tömd på allt.
det får mej att undra om man faktist kan slösa på känslor.

menmen ja får nog ta o träna bort mitt dåliga humör,
jag brukar lyckas.

schploink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0