I blame you for being different

igår kom vi hem jätte baota sent från leksand.
det var jobbigt och sånt.
sen höll vissas hjärnor på att krångla vilket gjorde mej orolig.

men med min dag där mitt i ingenstans kom jag underfunn med en grej
som var jobbig att inse.
jag tappar värde, från att ha känt mej rätt värdefull nu senaste veckan
känns det nu som mitt värde åker en brant ruchkana neråt. 
det är jobbigt när någon som betyder så mycket för en bara slutar bry sej.
men men det är väll sånt man tar sej igenom också.
men att inse det gjorde mej mindre pepp på nästa helg
som jag varit så genomgående taggad för sen ja bokade min biljett.
det kan ju inte alltid vara en dans på prästkragar heller!
jag har ju allafall min kreativitet när det gäller dikter i behåll ska ni se!

idag ska ja o min mamma bara göra saker som ja vill göra
för de lovade hon mej igår.
jag kanske är 16 men mentalt har ja inte åldrats sen ja va 8. tihi.

hitills har dagen bjudit på läxa och att sy in mina gula byxor,
vad som händer sen får man vänta o se!

tjingtjing

Kommentarer
Postat av: Hanna

tappar värde my ass
det är ganska värdefullt att jag har någon att skicka dåliga ordvitsar till när jag inte kan sova
puss på det

2008-04-13 @ 13:30:07
URL: http://goodmorningscarecrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0