dont waste your time on me you're already the voice inside my head

här sitter jag hostig och utmattad.
jag känner mej stressad över nästa vecka,image38
ändå längtar jag som tusan.
menmen.

idag åt vi ben&jerrys kulglass jag och popparna.
det var lysande och välbehövligt!

fick just reda på att ja kommer hem från leksand på lördag kväll,
det är ju skönt då har man söndan till att ta tag i sej själv.
vilket jag faktist planerar att göra,
först sova ut, sen fortsätta med NK boken, sen åka till stan typ
och införskaffa födelsedags presenter.

men typ häft stift i fingret, varsågod!

Kommentarer
Postat av: GLADA SEXGUD

Åhå! det där ser ju ut som en riktig glädjebild det där! :D

2008-04-10 @ 21:12:12
URL: http://enlitenpojkeutanliv.blogg.se/
Postat av: Lalala

Grr

2008-04-10 @ 23:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0