bad timing never hurt anyone

jag har efter denna kväll kommit fram till att jag verkligen
är usel på att få tiden att gå när ja är hemma bara.
efter att ha legat på min säng i 10 min o bara stirrat i taket
gav jag upp och fick lite panik, så då gick jag ut och cyklade.
dock efter sisådär 2 min kom jag på att jag är ju mörkrädd,
men i samma stund fann jag min bror traskandes i sin ensamhet
i mörkret så gick jag med honom hem.
och sen hamnade jag här.

idag pratade jag med mina grannar i sisådär 10 min,
och då fick jag äntligen påpeka för min granne att han
går naken jätte mycket, som typ just då.
på dessa 10 minuter hann dom fråga mej om jag har pojkvän,
som dom ALLTID gör, och varje gång får dom mej att lova
att ja ska gå till dom o berätta så fort jag "får det".gooooosh

nu ska ja fortsätta gå runt i mitt hus för det är mitt kall
för ja gör det ju mest föro va ball!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0